Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Switi On Tour. Meer weten? Ontdek meer
R
15 jun 2026 om 3:28
Eten was heel erg lekker een beetje meer aardappel een beetje meer vlees was perfect. Dan die ander in ieder geval. Ik spreek die dame was heel erg lief en die eten was no time hier en so lekker. Ik zeg naar de hele Arnhem alstublieft probeer het maar
de
20 mei 2026 om 20:58
Prima! always
Leon
4 mei 2026 om 8:32
Goed, lekker en het werd in 40 minuutjes bezorgd op een zondag.
Marchel
3 mei 2026 om 20:40
top
Ferry
18 apr 2026 om 22:45
Altijd goed!
Patrick
18 apr 2026 om 19:57
Roti was echt heel lekker en smaakvol! Duurde wel wat lang.
Cornelia
12 apr 2026 om 8:22
Lekker eten. Goed bezorgd!
de
1 mrt 2026 om 20:46
erg lekker!
Heidi
25 feb 2026 om 22:37
Het eten smaakte lekker en het was een redelijk portie Bezorging volgens aankondiging 30 tot 50 minuten werd uiteindelijk 1,5 uur
R
22 feb 2026 om 19:35
Hele, heeeeeeeele slechte zaak dit bedrijf. om 1706 bestelling geplaatst, om 19:30 bezorgd. Op de eigen bon staat besteltijd 18:47, ja, tuurlijk. Niet meer bestellen
Frans
20 feb 2026 om 18:33
Topoie
Frans
8 feb 2026 om 20:29
Eten is top en bezorgen snel. Echt een aanrader!!!!!!